الرئيسية / موضوع / طريقة مجربة لزيادة الوزن بسرعة بالاكل عند البنات

طريقة مجربة لزيادة الوزن بسرعة بالاكل عند البنات

طريقة مجربة لزيادة الوزن بسرعة بالاكل ، في بنت عندها 48 كيلو وزن وتريد طريقه مجربه حتى تعمل على زياده الوزن الخاص بيها بسرعه من الاكل بدون الحصول على العقاقير او الادويه المختلفه التي يتم الاعلان عنها لزياده الوزن في التلفزيون او مواقع السوشيال ميديا و لذلك لا تريد ان اذهب الى الاطباء و توليد الناس التي قامت بتدريبك على المواصفات المختلفه من الاطعمه التي تاكلها في المنزل حتى تحصل على وزن زائد فوق 48 كيلو جرام ولكن لابد ان تعلم انه اسباب زياده الوزن كثيرا يوجد منها الصحي و يوجد منها الذي يعمل على تدمير الجسم.

اكلات تزود الوزن بسرعة للبنات

الخميره وقشطه اللبن والحلبه المعقوده والكريم شانتيه والجبن التركي والمقليات وكحك العيد والحلويات بصفه عامه والمخبوزات ونصيحتي امشي تبع دكتور وشوفي ممكن يكون غده درقيه او مشكله تانيه لقدر الله.

طريقة مجربة لزيادة الوزن بسرعة بالاكل

حبيبتىً حللى لان ممكن يكون فى عندك اى مرض هو مش بيخليكى تتخنى غده ديدان وحجات تانيه، كلى جاتو مربى بالقشطة عسل وطحينة حطى مايونيز على السندويتشات.

اشربى لبن كوباية لبن سايل وعلييها ملعقة لبن بودرة وملعقة كاكاو خام وكلى كل يوم علبة كيك توينكيز الكلام عن تجربة.

اول حاجه روقي بالك وبطلي فكر كتير
وحاولي تقسمي وجباتك بسعرات حراريه وبروتين كتير
وحاولي تاكلي علي مدار اليوم من خمس ل ست وجبات وقبل ده كله تحاليل.

عدد الوجبات لزيادة الوزن

اعملي تحليل غدة الأول ولو المشكلة عندك مش عضوية تمشي على نظام غذائي متنوع المصادر مرتفع السعرات بمعدل زيادة ٥٠٠ سعر عن احتياجك اليومي وهتزيدي وزن طبيعي بشكل طبيعي في اهم الخطوات من اجل الحصول على طريقة مجربة لزيادة الوزن بسرعة بالاكل.

اربع وجبات كاملين فاليوم بدون حركة لمدة شهر و تتزصي بالبروتين والكربوهيدرات مع نص كجم سوداني يوميا، خدي بالك بلاش تأخدي الادوية الي بتخن بشكل سريع عشان هيظهرلك استرتش مارك علي جسمك ومش بتروح خالص ولاحتي بالليزر وشكلها مش لطيف بعد الإجابة على سؤال ازاي اتخن بسرعة.

لازم تعرفي إن السمنة سيئة لصحة الجسم للرجال والنساء عشان البنات التي تسأل عن طريقة مجربة لزيادة الوزن بسرعة بالاكل معا ولو محتاجة زيادة بسيطة عارفه العيش الفينو كُلي اللبابه بقى هتفشولي وتبقى تخينه جدا مفتأه بقى وعيشي.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.