الرئيسية / موضوع / علاج وقوف الشوكة في الزور من الارز او الماء

علاج وقوف الشوكة في الزور من الارز او الماء

علاج وقوف الشوكة في الزور من الارز او الماء لان الشوكة وقفت في زوري اعمل ايه غير إني أكل ارز فأريد علاج حل وقوف الشوكة في الزور بدون طريقة أخرى لأن السمك بعد ما أكلته تقريبا في شوكة في الحلق وبتشوك فما هو الحل.

علاج وقوف الشوكة في الزور

حصلت ودكتور قالى على طريقه ممتازة هات قلب رغيف فينو حته كبيره وغرقها فى عسل اسود وحاول تبلعها ما تمضغهاش بإذن الله هتنزل من زورك بس كررها كام مره.

اليك الحل السحرى – هات زتون نى واغليه واشرب الميه هتلين الشوكه وهتنزل زى الحلاوة مفيش حاجة تقف المدة دى كلها ف المنطقة دى تتخنق دا علميا هي ممكن تكون جرحتك ومكانها واجعك مش اكتر.

حل مشكلة الشوكة اللي في الزور

حصلت معايا امبارح وكنت هموت خالص و مقدرتش اخلص منها غير لما رجعت (مع الاعتذار عن اللفظ) اقلك انا عن خبره ابلع زيت زتون براحه اوي وخليه ينزل زورك بهدوء هيخلي الشوكه زي حته العجين وتطلع لوحدها.

افضل طريقه الليمون تعصر ليمونه كبيره ف كوبايه وتشربها ع مره واحده بتلين الشوكه وتصبح سهله البلع عن تجربه شخصيه.

إقرأ ايضا: خطوات تعليم البوتي

متقلش بعد كمية الرز الى كلتها ..هاتلاقيها نزلت بس هيا بتسيب جرح بسيط مكانها هو ده الى مسببلك الالم..شويه وهاتلاقيه راح.

طريقة العيش لازالة الشوكة من الزور

عن تجربه كولي لقمه عيش كبيره نص نضغه وابلغيها هتاخد الشوكه وتنزل خس تاكل خس بورقه كدا زي مالبقره بتاكل البرسيم بالزبط الخس ورقته كبيره هتوقعها دكتور انف وأذن وحنجرة وبلاش فتاوى كتير كلها هتضر مش هتفيد حضرتك قل لقمة ارز بس من الي تحت الناشف وابلعها مره وحده وهي هتنزل باذن الله.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.