الرئيسية / موضوع / قصص في الجواز قصص واقعية عن البنات

قصص في الجواز قصص واقعية عن البنات

قصص واقعية عن البنات قصة عن كلمة إحنا بنشتري راجل من مجموعة قصص حقيقية عن البنات وظروف قبل الزواج من شهامة الرجال وكيفية تسهيل أمور الزواج بداية من قراءة الفاتحة والمؤخر وغيرها من مستلزمات الزواج.

هذه مواقف بعد التعرض للموضوع احنا بنشتري راجل ونامنى لهم الخير ويوفقهم ويارب واتمنى لهم التوفيق في حياتهم العمليه و العلميه

قصص واقعية عن البنات

بابا يوم كتب كتابى بيتفقوا على المؤخر وبيقولو عاوزه كام قلهم انا مش ببيع بينتو لو ماكتبتوش حاجه خلاص عادى لانى بشترى راجلى ومستئمنه ع بنتى وكمان دافع شقايه فى جهزها مش هايفيدو بنتى بحاجه لو هى مش سعيده.

من قصص في الجواز قصص واقعية عن البناتتروي إحدى البنات وتقول والله العظيم انا كنت بدور لجوزي علي ارخص حاجه وربما كان ليخلينا نلاقي الحاجه شكلها حلو ومش غالية اجرت فستان فرحي وكنت مبسوطه بس متقلش عليه واهلي كمان معترضوش وكانوا بيخافوا علي كل جنيه طالع من جيبه اعتبروه وابنهم وقفوا جنبه وانا الي كنت بقوله مش عاوزه فرح علشان برده مزنقوش وطل الي طلباه من ربنا يعوضني خير.

بابا ربنا يديه الصحه ويخليه لينا كتبوا قايمه بتاعتى انا واخواتى ومكنش بيمضيهم ع قايمه الا بعد جواز لما يفضلو يتحايلو عليه لدرجة بقو خايفين والمؤخر بتاعى قالو زى اخوك واخوه كان قبلى بسنه قالو اخويا عمل كذا راح بابا قلل ٥٠٠٠ عن اخوه كمان.

قصص حقيقية عن الزواج

حمايا الله يرحمه، قاللي متجيبش شبكة وهات بالفلوس الاجهزة الكهربائية افضل، ربنا يرحمه امي ربنا يخلهالي ويفضل معايا في دنيتي واخرتي فعلا عمري مهلاقي حد بيعمل الي هي بتعمله مع جوز بنتها ربنا ما يحوجها الزمن لاحد زي ماهيا ديما وقفه معنا في حوجتنا قليل الي يقدر بقه الكلام ويطلع راجل بمعني الكلمه وهذه من أجمل قصص في الجواز القصص الواقعية عن البنات بعد الزواج أيضا.

بارك الله فى زوجتى السيده الفاضله عشره العمر الجميل 32 سنه ورحم الله والدها الرجل الفاضل المعطاء واسرتها الكريمه لم أجد من اى منهم ولو ليوم واحد اى سؤ أو معامله إلا كاننى ابن لهم جزاهم الله كل خير.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.