الرئيسية / موضوع / كيف اتخلص من فار في بيتي 5 طرق للتخلص من الفار بسرعة منها الفلفل الاسود وزيت النعناع

كيف اتخلص من فار في بيتي 5 طرق للتخلص من الفار بسرعة منها الفلفل الاسود وزيت النعناع

كيف اتخلص من فار في بيتي دخل ولا اعرف كيف اتخلص منه يا جماعة عندى فار صغير جدا حطيتله سم فى لانشوت وجبت مصيدة لاصقة ومفيش فايدة حد عندة حل يخلصنى منة عايزة حل سريع عشان اقتل الفار الصغير اللي عمال يتمشى من المطبخ للغرف وكأنه بيته مش بيتي انا شخصيا مش بخاف منهم بس عندى اطفال وخايفين منة لدرجة بيخافوا يناموا فى اوضتهم ياريت اللى عندة حل يقول ازاي اتخلص من فار في بيتي بسرعة من خلال طرق سهلة ومواد متوفرة بالمنزل مثل الفلفل الاسود وزيت النعناع والسمك.

كيف اتخلص من فار في بيتي

يدخل الفار الى المنزل بدون ان يلاحظ افراد هذا البيت بسبب صالح جمعه ولكنه قد يدخل الى المطبخ ويعمل على اكل و طعام و تلوين و لذلك يعمل على فلوس قلق داخل المنزل و وجود الاطفال الذين لا يحبون النوم في الغرف الخاصه بهم نتيجه انهم خائفون من الفار لذلك إليكي  3 طرق مخلفة للتخلص من فار البيت.

  1. اللزقة وسوف نشرح افضل طريقة لها.
  2. المصيدة.
  3. سم الفار.
  4. الفلفل الأسود
  5. زيت النعناع

عن تجربة حصلتلي حطتله صباع كفتة علي اللزقة اللاصقة لان ريحة الكفتة بتجذبهم جدا وبيلزقوا لما بيروحوا ياكلوها بس حطيها في مكان مفيهوش حركة اطفال علشان ميخفش منهم.

مصيده عاديه وحطى فيها رأس سمكه مشويه وعن تجارب مش تجربه واحده شوفى هو موجود فين وكترى المصايد اللاصقة وهي م ن أسرع طرق التخلص من فار في بيتي  بسرعة ، وممكن تحطى خيارة تقطعى اربعة بالطول وترميها فى مكان من غير سم لمدة يومين وفى التالت حطى السم.

كيف اتخلص من فار في بيتي

عن تجربه هاتي راس سمكه وحطيها في المصيده او علي لصقه فار وتعتبر افضل طريقة للتخلص من الفئران من وجه نظري وهتجيبه ان شاء الله علي طول وفي سم قوي جدا لونه احمر تقريبا عند في المكان اللي بيطعم فيها الحيوانات بصراحه مش فاكره تقريبا مركز طب بطري.

التخلص من الفئران والفلفل الاسود

هناك من يستخدم زيت النعناع في ابعاد الفئران عن المناطق المختلفه في البيت كما يوجد الفلفل الاسود حيث إن الفار لا يحب الفلفل مثلما لا تحب القطط الشطه الحمراء وتعتبر هذه الطريقة نتيجة إستخدام المواد الطبيعية في التخلص من الفار في المنزل كما يمكنك قراءة التخلص من الفئران والفلفل الاسود، وفي النهايه نقدم اليكم النصيحه السريعه في كيفيه التخلص من الفار في البيت بسرعه عن طريق الذي التي تعتبر من اسرع الطرق الامساك اي في اي منطقه عن طريق وضع اكثر الاطعمه التي يحبها الفئران على هذه اللزقة وتعمل على امساك الفار والتخلص منه فورا.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.