الرئيسية / موضوع / نقل عفش العروسه الى بيت العريس

نقل عفش العروسه الى بيت العريس

نقل عفش العروسه الى بيت العريس موضوع هام وفي إستفزاز لان العروسه تنقل الجهاز الخاص بها التي كانت تحلم به امام الناس هكذا، لكن نقل عفش العروسه الى بيت العريس أصبح عادة سيئة للغاية في الكثير من القرى يعنى ايه عشان انقل عفش بنتى لازم اجيب 15 عربيه لنقل العفش وممكن اصلا 3 عربيات يكفوا الموضوع كله وتجدهم يبحثون عن أفضل اسعار غرف النوم فى دمياط خشب ابيض مع غرف الاطفال والسفرة ليوفروا ثم يصرفون الكثير في النقل فقط.

مشكلة نقل عفش العروسه الى بيت العريس

يعنى ايه عشان انقل عفش بنتى لازم الف البلد كلها عشان الكل يشوف انا جايب ايه لبنتى مع ان بيت العريس فى الشارع اللى جنبنا لذلك نقل عفش العروسه الى بيت العريس أصبح موضوع مستفز من التكلفة على العريس والعروسة بدون أي داعي، لذلك ينصح موقع نتائج مصر الإخبارية بعدم تفعيل ذلك وتقليل العادات السيئة التي تحدث في الريف والمدن.

وطبعا لازم ال دى جى عشان الصيع يرقصوا عشان الفرحه تكمل وطابور العربيات يقف كل شويه عشان الشباب الجميل اللى ربنا هينصر بيه الامه يرقص شويه بالسنج والمطاوى وأخر قلة ادب، تفتكروا المال ده مش هتتحاسبوا عليه مع التبذير المستمر ده.

نقل عفش العروسه الى بيت العريس
نقل عفش العروسه الى بيت العريس

العفش القليل في السيارات العملاقة

تعتبر من اكبر مشاكل نقل عفش العروسة الى بيت العريس طبعا دا غير ان الناس كلها بتبص على عفش بنتك والناس الفقيره تكسر قلوبهم والبنت الفقيره تكسر قلبها لانها مش هتقدر تجيب زى ما حضرتك جبت لبنتك ..
على فكره اغلب هذه الا فشخانات لا تستمر فتره طويله الا ويحدث خلافات ومشاكل وممكن يصل للطلاق كمان . ويوجد من الناس ما يرى عفشك وبيحسدك حبيبى وعايز تستمر مع

  • إزعاج الناس
  • إزعاج المريض
  • كسر قلوب الاباء والامهات الغير قادرين ..