الرئيسية / موضوع / ترابيزه بتتفتح وتتقفل للبيع مستعمله او جديده

ترابيزه بتتفتح وتتقفل للبيع مستعمله او جديده

ترابيزه بتتفتح وتتقفل للبيع مستعمله او جديده قد يكون هذا هو محل اهتمام بعض الاشخاص الذين يرغبون في شراء ترابيزات مستعمله للبيع ولكني سوف اضع اليهم متوسط اسعار ترابيزات حديد بتتفتح وتتقفل للبيع سواء كانت مستعمله او جديده مع ترابيزات خشب فورمايكا ايا كان نوعها فقد يكون مناسب اليك.

ترابيزه بتتفتح وتتقفل للبيع مستعمله او جديده

يبلغ سعر ترابيزه بتتفتح وتتقفل للبيع مستعمله على مواقع السوشيال ميديا المختلفه كالاتي يوجد ترابيزه سفره وست كراسي خشب مصنوع من الزان الثقيل وبها دهان دوكو اللون الذهبي في البيج في سعر 700 جنيه قابل للتفاوض.

اما اذا رغبت في شراء سعر غرفه سفره كامله للبيع في هي موجوده من ترابيزه بجانب نيش مكون من ثمان كراسي بسعر 2500 جنيه كما يوجد ترابيزه سفره لونها بني بسعر 2300 جنيه لما جدك كميه كبيره من الترابيزات التي تفتح وتقفل معروضه للبيع مستعمله واغلبها جديد ولكني وجدت اربعه مع استمرار عمليه البحث سوف اضعه اليكم الان يوجد ترابيزه مكن ديم كبيره دائريه تفتح وتقفل بسعر 3800 جنيه. ازاي اوفر في استهلاك البنزين في العربيه

كما يوجد ترابيزه طول 120 سم تفتح وتقفل ولكن كان سعرها القديم 120 جنيه والان اسعارها ارتفعت لانها ترابيزة جديدة، كما يوجد ترابيزه مطبخ من الخشب الزان قد ايه هل تفتح وتقفل بسعر 500 جنيه مستعملة.

كما يوجد ترابيزات سفره مستعمله للبيع مع اربع كراسي 1100 جنيه سعر ترابيزه خشب تفتح وتقفل زان لونها بني غامق بسعر 1000 جنيه مستعملين.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.