الرئيسية / موضوع / سعر كيلو الخروف قايم في مصر دلوقتي بكام

سعر كيلو الخروف قايم في مصر دلوقتي بكام

سعر كيلو الخروف قايم في مصر دلوقتي بكام لان في ناس عايزه تشتري الخروف عشان تقدر تعمله عقيقه وفي ناس جات لها فكره ان هي تقدر توفر وتشتري خروف وتجمع من نفسها مثلا خمسه يشتركوا مع بعض او اربعه على حسب العدد ويجيبوا خروف اوفر بكثير من هم يشتروا لحمه ضاني من بره من عند الجزار مثلا هتلاقي فيها توفير ممكن لو حسبتها.

عشان كده عايزين نعرف سعر كيلو الخروف قايم في مصر دلوقتي بكام واحنا طالعين من 2023 داخلين على 2024 وكان في مشكله اعلاف في مصر طبعا وزي ما شفت كده من كم يوم كل شويه وزير الزراعه طبعا بيطلع يعلن عن توفير الاعلاف اللي تم الاطلاق ليها من الجمارك وبيقول الكميه وسعرها كام.

سعر كيلو الخروف قايم في مصر دلوقتي بكام

عشان كده اتمنى ان سعر كيلو الخروف القايم ما يزيدش في مصر زي ما الفطره اللي فاتت لان طبعا كان من اسباب تكلفه وزياده اسعار الخرفان في مصر هي زياده اسعار العلف الفتره اللي فاتت كلها.

معلومه برده لازم تعرفها انا كنت في عيد الاضحى اللي فات قريب من مطروح ولقيت هناك عروض جوه مطروح وانتم عارفين طبعا ان الخروف اللي موجود في مطروح ليه سعر وطعم ممكن يكون احلى.

كمان لقيتهم هناك بيبيعوا اللحم كيلو الخروف جاهز للاكل على طول يعني مش قائم ب 250 جنيه في رغم ان كان كيلو الخروف ده نفسه في اسكندريه بيقترب من 400 جنيه وبقول اسكندريه لانها جنب مطروح على طول.

طريقه عمل كباب الدجاج الهندي في البيت خطوة خطوة

كيلو الخروف بكام في مصر 2023

واللي انا اعرفه ان بيبقى سعر كيلو الخروف القائم تقريبا نص سعر كيلو الخروف بعد اللازم وتجهيزه للاكل عشان كده لو في اي حد قريب يا جماعه اشترى خروف او يعرف سعر كيلو القائم كام يقول لنا انا كنت اخر حاجه سمعتها 210 جنيه سعر كيلو الخروف القائم بكام دلوقتي فلو في اي جديد قولوا لنا بالله عليكم وهل طبعا طبعا سعر كيلو الخروف القائم البرقي بيبقى اغلى من سعر الخروف القائم الفلاحي اللي هي نسبه الدهون فيه اقل وايه رايكم في الكلام ده.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *