الرئيسية / حل لغز / كيف اتعامل مع خطيبي بعد فسخ الخطوبة وهو الذي تركني

كيف اتعامل مع خطيبي بعد فسخ الخطوبة وهو الذي تركني

كيف اتعامل مع خطيبي بعد فسخ الخطوبة وهو الذي تركني انا كنت مخطوبه مده سنتين لواحد ما كانش لسه اسف نفسه مكان الاخرين الجمعه لحد ما اسافر بره و كلنا هندخل في شقه ايجار لكن متنرفز علي عشان كنت بقول لهم لو حاجه في الشقه مش عاجبني اغيرها وابقى و بقى شواطى وتخبي وقالي انا مش عايزك.

كيف اتعامل مع خطيبي بعد فسخ الخطوبة

انتي وحدك الي تقدري تقرري هتلاقي اغلب الأراء الناس بتقولك لا مترجعيش .. طب نفترض ان هو فعلا حب حياتك وان انتي حب حياته بجد ولو لرتبطي بمية واحد غيره قلبك هيفضل متعلق بيه .. اوك ارجعي بس بهدوء يعني من غير تنازلات ولا تيجي على كرامتك واختبريه فتؤه اتاكدي ان هو يستاهلك مش ترجعي مدلوقه عليه.

انتي جدعة و قوية و تستحقي كل الخير و كل حاجة حلوة .. لو مش قادرة ترجعيله يا بنت الناس اووعي ترجعيله لأنه غدار .. و الراجل اللي ملوش آمان قبل الجواز هيعمل ايه بعد الجواز ؟ سيبيه و كملي حياتك من ناحية الإجابة على كيف اتعامل مع خطيبي بعد فسخ الخطوبة وهو الذي تركنيلا لو قدرتي تسامحي و حسيتي انه اتغير كيف اتعامل مع خطيبي بعد فسخ الخطوبة وهو الذي تركني فعلا .. لكن مش قادرة تقبليه او تسامحيه متجيش علي نفسك لأنه كسرك و وجعك و ربنا ميرضاش بالظلم .. و تاني انتي جدعة جدا.

اراء مختلفة بعد فسخ الخطوبة

اديله فرصه تانيه وكفايه لحد كده ربنا بيسامح ويغفر لكن احنا بيصعب علينا قوى ارجعى وانشالله خير وتدخلى تقولنا ميعاد الفرح وربنا يفرحكم مع بعض ويسعدكم ودي كانت اراء مختلفة كيف اتعامل مع خطيبي بعد فسخ الخطوبة وهو الذي تركني.

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.