الرئيسية / تخسيس البطن / نظام رجيم سالي فؤاد للتخسيس 4 كيلو في 3 ايام

نظام رجيم سالي فؤاد للتخسيس 4 كيلو في 3 ايام

نظام رجيم سالي فؤاد للتخسيس في مده ثلاث ايام بكم تقدر تفك بسرعه لان لسالي فؤاد لان الى ممكن تستفيد من النظام الغذائي اللي هي واللي بيتكون من بدايه من طريقه تخسيس الوزن بعد الفطار والغدا والعشا وهاجيب لكم دلوقتي الطريقه الخاصه اللي ممكن تفيدكم بيها ممكن تقولها لي غيركم وتقولولى رايكم فيها من خلال التعليقات اللي ممكن تكتبوا اسفل المقال تحت.

رجيم لمدة تلات ايام لسالى فؤاد بيخسس ٤ كيلو

كوباية مايه دافية عليها معلقة صغيرة عسل ابيض وعصرة نص لمونه عالريق
وبشرب مايه ساقعة بعدها حوالى كوباية او اتنين
وبعدها بنص ساعه بفطر بيضة او اتنين مسلوقين ومعاها معلقة جبنة فيتا او اسطنبولى وخيارة.

وبعدها بساعه بشرب شاى اخضر بعصرة نص لمونه والغدا على الساعه 5 لما برجع من شغلى اول يوم اخدت سمكة بلطى مشوية كبيرة ومعاها سلطة خضرا خيار وجرجير ممكن تزودى كرفس او كرات وعليها ملح بسيط وعصرة لمونه.

وتانى يوم اتغديت علبة تونة متصفية بنفس السلطة الخضرا حطتهم على بعض وحطيت عليهم كمون وشطة وبعدها بساعه شاى اخضر باللمون.

واليوم التالت حبيت اكل مشروم معلب عندى فأخدت حوالى 8 وحدات هما بيبقوا صغيرين وقطعتهم وحطيت عليهم بيضة مخفوقة ومعلقتين لبن خالى الدسم والتوابل اللى تحبيها بس اهم حاجة ملح قليل وشويه زعتر ونعناع ناشف وحطيت الخلطة دى فى طاجن بايركس وسويتهم فى الفرن اخدوا حوالى نص ساعه على ما استوى وكان طعمه وهمى.

وصفة عشاء للتخسيس

والعشا قبل الساعه 11 علبة زبادى خالى الدسم بعصرة نص لمونة
ولو عايزة تلعبى رياضة ممكن بعد الغدا بساعتين
بس هو ده كل اللى عملته.

احب اكتب لكم نصيحه عن التخسيس فقط هو اللي يقدر يتحكم في انك تقدر تعمل فقدان للوزن او لتخسيس منطقه الكرش مثلا والجوانب و لكن ممكن تتحكم في الحرس الخاص بك عن طريق انك لا تاكل كثيرا اثناء الليل خاصه بعد العشاء ممكن تاكل حاجه بسيطه جدا ولكن ليس بالكيمياء الكبيره حيث وانه معدل الحرق الذي لا يقل وبالتالي تتراكم كميه الدهون بالاسفل.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.