الرئيسية / موضوع / ارخص سعر بامبرز مقاس 5 في 2023

ارخص سعر بامبرز مقاس 5 في 2023

ارخص سعر بامبرز مقاس 5 في 2023 بصراحه انا لفيت كثير على افضل الاسعار لبونبرز رقم خمسه لان اي طفل دلوقتي اكيد بيحتاج بامبرز من اي نوع شركات مختلفه ولكني سوف ادلكم ايضا على افضل الاماكن التي تستطيع ان ترى فيها ارخص سعر بامبرز مقاس رقم خمسه او اي مقاس اخر.

ارخص سعر البامبرز مقاس 5 في 2023

طبعا في تجار كثير جدا ومحلات بيلعبوا في الاسعار لعبه غريبه لدرجه اني رحت سالت على التاجر اللي انا كنت بشتري منه جنب بيتي رغم ان هو كان يعتبر ساعات بيبيع بنفس الاسعار اللي كنت باذهب الى راجل معروف لكن بعيد عني شويه ولكني وجدتها يقول لي ان سعر بامبرز رقم خمسه هو 235 جنيه فتركته وذهبت للسؤال عند غيره.

افضل سعر بامبرز رقم 5 سوف اخبركم بخصوص النوع الذي كان يلائم الطفل عندي لانه كان هناك نوع اخر يسبب له الحساسيه بجانب انه قام بتجربه انواع اخرى وقد سببت له تسريب لا اعلم لماذا.

سعر بامبرز 5 2023 مولفيكس

ولكن بعد ما تركت هذا التاجر الذي قال لي ان ارخص سعر بامبرز عنده 235 جنيه وقال لي كمان انه ممكن سعره يغلى وذهبت الى السؤال عند غيره المهم وصلت في الاخر ان كل الناس بتقول لي 235 جنيه فأضطرت ان اقوم بشرائه.

البحث عن افضل مكان رخيص بامبرز مولفيكس مقاس 5

بعدها بحوالي اربع ايام نزلت للمكان الذي يعتبر جنب السكن الخاص به فوجدت ان هناك تاجر يبيع نفس البامبرز بسعر 200 جنيه اي الفرق ما بين ارخص سعر وجدته في المنطقه عندي وهذا التاجر 35 جنيه يعتبر رقم كبير نوعا ما يعني المفروض حتى لو في اختلاف يبقى حوالي 5 جنيه 10 جنيه المفروض ما يكونش في اختلاف كده.

ارخص مكان بيبيع بامبرز مقاس 5

المهم بعدها سالت واحد في نفس المنطقه قال لي 250 جنيه هو هو نفس البامبرز مولفكس مقاس رقم خمسه في 2023 لان كان ناقص يومين عليها.

المهم ارخص مكان وجدته بعد ذلك بحوالي ساعات ان فتح الله كان يبيع هذا النوع 179 جنيه اي حوالي 180 جنيه عارفين الفرق يعني قد ايه يعني 55 جنيه فرق وانت اولى بها طبعا ربنا يبارك لك.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *